Po zapisaniu oferty, automatycznie pojawia się okno wydruku. Oprócz wydrukowania dokumentu, pozwala ono wysłać ofertę do klienta. 

Odznacz opcję Drukuj na drukarce i zaznacz opcję Wyślij e-mail. Adres e-mail klienta jest pobierany z jego kartoteki. 

Program podpowiada domyślny szablon wiadomości – Wysyłka dokumentów.  Pamiętaj, że możesz dodawać i modyfikować szablony e-maili w module Konfiguracja
-> Szablony wiadomości.  

Kliknij OK w celu wysłania wiadomości z ofertą. 


Pojawia się okno wiadomości e-mail z załączoną ofertą w postaci pliku PDF.  

Treść została uzupełniona z szablonu. Możesz ją edytować lub pozostawić bez zmian.  

Kliknij w załącznik nad treścią wiadomości – ostatecznie zweryfikujesz wygląd swojej oferty przed wysłaniem.  


Tak prezentuje się wydruk oferty w pliku PDF. 


Kliknij Wyślij w lewym górnym rogu okna wiadomości. 


Gratulacje! Właśnie wysłałeś swoją pierwszą ofertę przygotowaną dzięki Gestorowi nexo. Wiadomość e-mail z załączoną ofertą możesz zobaczyć w module Poczta, w folderu Wysłane. 


Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że wiadomość e-mail została powiązana z ofertą. Sprawdzisz to w oknie oferty na zakładce Powiązania.