Wysłanie oferty
Po zapisaniu oferty, automatycznie pojawia się okno wydruku. Oprócz wydrukowania dokumentu, pozwala ono wysłać ofertę do klienta.
Odznacz opcję Drukuj na drukarce i zaznacz opcję Wyślij e-mail. Adres e-mail klienta jest pobierany z jego kartoteki.
Program podpowiada domyślny szablon wiadomości – Wysyłka dokumentów. Pamiętaj, że możesz dodawać i modyfikować szablony e-maili w module Konfiguracja
-> Szablony wiadomości.
Kliknij OK w celu wysłania wiadomości z ofertą.
Pojawia się okno wiadomości e-mail z załączoną ofertą w postaci pliku PDF.
Treść została uzupełniona z szablonu. Możesz ją edytować lub pozostawić bez zmian.
Kliknij w załącznik nad treścią wiadomości – ostatecznie zweryfikujesz wygląd swojej oferty przed wysłaniem.
Tak prezentuje się wydruk oferty w pliku PDF.
Kliknij Wyślij w lewym górnym rogu okna wiadomości.
Gratulacje! Właśnie wysłałeś swoją pierwszą ofertę przygotowaną dzięki Gestorowi nexo. Wiadomość e-mail z załączoną ofertą możesz zobaczyć w module Poczta, w folderu Wysłane.
Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że wiadomość e-mail została powiązana z ofertą. Sprawdzisz to w oknie oferty na zakładce Powiązania.