Po zakończeniu rejestracji i uruchomieniu programu, przejdź do serwisu https://mojekonto.insert.com.pl aby zweryfikować fakt powiązania firmy (biura rachunkowego) z Twoim Kontem InsERT.

Podaj adres e-mail i hasło a następnie kliknij w przycisk Zaloguj się.


Po zalogowaniu widoczna będzie Twoja firma oczekująca na zatwierdzenie – może to potrwać jakiś czas.


Gdy rejestracja Twojego programu zostanie zatwierdzona przez InsERT, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą zakończenie rejestracji. Znajduje się w niej kod aktywacyjny, który będzie bardzo przydatny podczas rejestracji podmiotów kolejnych klientów Twojego biura. Pamiętaj zatem aby nie usuwać otrzymanej wiadomości lub zapisać podany w niej kod aktywacyjny w bezpiecznym miejscu.


Twoje Konto InsERT zostało powiązane z firmą (biurem rachunkowym). Masz teraz pełny dostęp do danych i licencji firmy – wystarczy, że klikniesz w opcję Zarządzaj firmą.


Gdy Firma jest już powiązana z Kontem InsERT należy podłączyć Konto InsERT w podmiocie klienta.

Kliknij w tym celu w menu Konto InsERT z prawej strony Paska Narzędzi, a następnie wybierz opcję Podłącz Konto InsERT.


W formularzu logowania podaj adres e-mail i hasło, a następnie kliknij w przycisk Zaloguj.


Od teraz możesz wykorzystywać możliwości Konta InsERT. Dzięki niemu udostępnisz klientowi usługi w ramach Portalu Biura, wyślesz wiadomość SMS z programu a także udostępnisz klientowi program Subiekt 123.