Aby proces rezerwacji przebiegał sprawnie i komfortowo zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów koniecznie określ niezbędne parametry terminarza:

  • Nazwa terminarza – w zależności od tego, czy chcesz prowadzić jeden terminarz dla całej firmy, czy kilka osobnych (np. dla oddziałów, filii) wprowadź odpowiednią nazwę, przykładowo Terminarz Restauracji;
  • Ustal Typ terminarza jako Godzinowy;
  • Minimalny czas rezerwacji przed terminem – jeśli chcesz, by np. zamknąć możliwość rezerwacji na pół godziny przed, wprowadź w pole min. wartość 30. W ten sposób o godz. 12:01 nie będzie można już dokonać rezerwacji na godz. 12:30. Klient będzie musiał wskazać późniejszą porę;
  • Maksymalny czas rezerwacji w przód – tu możesz wyznaczyć czas na jaki można dokonać rezerwacji w przód. Jeśli wprowadzisz np. wartość 30 dni, to rezerwacje będą przyjmowane wyłącznie na kolejnych 30 dni;
  • Anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem – podaj najkrótszy czas przez zarezerwowanym terminem, do kiedy można odwołać rezerwacje;
  • Odstępy czasu przy wyborze godzin rezerwacji – wskaż najmniejszy odstęp czasowy pomiędzy rezerwacjami.

Jeśli definiowany terminarz ma być dostępny w innych godzinach niż podanych wcześniej godzinach otwarcia, koniecznie wprowadź prawidłowe Godziny dostępności.

W prawej części okna musisz określić, z jakimi kategoriami i konkretnymi zasobami terminarz będzie powiązany (mogą to być stoliki lub tylko wybrane). Rezerwacji przy użyciu tego terminarza będzie można dokonać tylko na wskazane kategorie i zasoby (stoliki).

W sekcji zaawansowanych parametrów rezerwacji aktywuj Obsługę rezerwacji wielokrotnych, jeśli chcesz aby twoi klienci zyskali możliwość równoczesnej rezerwacji wielu takich samych stolików.

Jeśli wszystkie wyżej wymienione parametry zostały określone, kliknij DALEJ.