W poniższym przykładzie przedstawiamy proces rezerwacji usług księgowych, wykorzystując formularz zamieszczony na stronie www. Tym sposobem rezerwacji z pewnością zainteresowani będą klienci odwiedzający twoją stronę. Warto wspomnieć, że stworzenie widgetu i wygenerowanie skryptu do przeklejenia na stronę www odnajdziesz w menu Ustawienia -> sekcja Formularz na WWW -> Widgety (zobacz jak dodać i skonfigurować formularz rezerwacji w aplikacji zarezerwuj.pl).

Formularz rezerwacji możesz również wykorzystać na stronie wizytówkowej, którą stworzysz w kilka chwil dzięki aplikacji zarezerwuj.pl. Funkcjonalność dostępna jest dla użytkowników korzystających z aplikacji w okresie próbnym jak i tych którzy zdecydowali się na zakup 12-miesięcznych pakietów licencyjnych
(zobacz jak założyć stronę wizytówkową dzięki aplikacji zarezerwuj.pl).

Aby klient rozpoczął proces rezerwacji usługi musi odnaleźć na stronie WWW, udostępniony przez Ciebie formularz rezerwacji.

Na stronie z zamieszczonym widgetem należy wskazać usługę klikając przy niej w przycisk ZAREZERWUJ.
Nazwa przycisku może się różnić w zależności od ustawień widgetu.


Następną czynnością do wykonania jest wybór osoby, z którą planujemy się spotkać, oraz terminu. W kalendarzu poniżej należy wybrać okres czasu, którego ma dotyczyć rezerwacja usługi księgowej. W przedstawianym przykładzie rezerwacja dotyczy usługi konsultacji księgowej w dniu 23.01.2023 o godzinie 12:30.

Kliknięcie w wybraną godzinę przenosi do kolejnego kroku rezerwacji.


W ostatnim kroku klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych osobowych takich jak Imię, Nazwisko, Telefon oraz E-mail. W pozycji Informacje dodatkowe istnieje możliwość pozostawienia dodatkowej informacji dla biura rachunkowego.

Aby zakończyć proces rezerwacji usługi księgowej w biurze rachunkowym, należy kliknąć ZAREZERWUJ.


Na koniec klient otrzyma komunikat świadczący o przyjęciu złożenia rezerwacji. Z tego miejsca istnieje również możliwość złożenia kolejnej rezerwacji. Wystarczy kliknąć DOKONAJ KOLEJNEJ REZERWACJI.


O przyjęciu złożenia rezerwacji klient zostanie również poinformowany drogą mailową.