W sekcji Nazwa nadawcy widoczne jest pole Aktualna nazwa – jest to nazwa nadawcy, jaką zobaczy odbiorca wiadomości.  

Jeśli zakupiłeś taryfę PRO możesz zmienić domyślną nazwę INFO na swoją własną. Służy do tego przycisk Zmień nazwę nadawcy.  


Masz do dyspozycji maksymalnie 11 znaków. Wprowadzana nazwa nie powinna posiadać polskich znaków. Nie może zawierać również czterech lub więcej cyfr w ciągu (np. Firma2011). Dozwolone są znaki alfanumeryczne, spacja oraz kropka. Wprowadzając swoją nazwę pamiętaj, że nie może być ona jedną z nazw zastrzeżonych.   


„Analityk”, „Biuro GT”, „Biuro nexo”, „e-Abonament”, „Fabryka Dobrych Programów”, „Fabrykant”, „Gestor”, „Gestor GT”, „Gestor nexo”, „Gratyfikant”, „Gratyfikant GT”, „Gratyfikant nexo”, „InsERT”, „InsERT S.A.”, „Kadrowy Roku”, „Kasiarz”, „Klub InsERT”, „Ksiegowy Roku”, „Księgowa na obcasach”, „Lubie nexo”, „mobilny Subiekt”, „Moje konto InsERT”, „Najlepsze programy dla firm”, „Najlepsze programy dla firm InsERT”, „Navireo”, „nexo”, „nexo PRO”, „Pasaz24.pl”, „PLUS dla InsERT GT”, „Portal Klienta”, „Portal Klienta InsERT”, „Rachmistrz”, „Rachmistrz GT”, „Rachmistrz nexo”, „Rewizor”, „Rewizor GT”, „Rewizor nexo”, „Sello”, „Skarbnik”, „Sklep InsERT”, „Subiekt”, „Subiekt GT”, „Subiekt nexo”, „vendero”


Wpisz nazwę i wciśnij przycisk OK.  


Po wprowadzeniu nowej nazwy zapisz zmiany (Parametrów SMS). Zapisanie danych spowoduje wysłanie żądania zmiany nazwy do centrum obsługi SMS. Zmiana nazwy najczęściej następuje w ciągu kilku minut. Pamiętaj jednak, że proces ten może zająć do 3 dni roboczych (aktywacja po stronie zewnętrznego operatora SMS). Do czasu zatwierdzenia nowej nazwy, obowiązuje dotychczasowa. 


W polu Status zmiany nazwy widoczny jest status procesu zmiany nazwy.


Dla wersji STANDARD nazwa nadawcy to losowy numer telefonu.