W celu sprawnego wysyłania wiadomości SMS do klientów (zwłaszcza w kontekście zbiorczej wysyłki), zadbaj o uzupełnienie numerów telefonów komórkowych w ich kartotekach.  

W tym celu przejdź do modułu Kartoteki -> Klienci zaznacz kartotekę i kliknij w opcję Popraw


W oknie Klienta, na zakładce Podstawowe zjedź w dół paskiem przewijania do sekcji Kontakty. Uzupełnij kolumnę Numer lub adres numerem telefonu klienta, a w kolumnie Rodzaj wybierz telefon. Kliknij w zakładkę CRM.  


W zakładce CRM w polu Przesyłaj wiadomość SMS na wybierz numer telefonu, na który program będzie domyślnie wysyłał wiadomości SMS.  

Zapisz dane klienta klikając przycisk Zapisz. 


Program został już przygotowany do wysyłki SMS-ów.  

W kolejnych krokach dowiesz się, jak wysyłać SMS-y wykorzystując mechanizmy InsERT nexo.