Proces wyrejestrowania klienta biura rachunkowego z Konta InsERT może przydać się w momencie, gdy biuro rachunkowe zawiesza bądź kończy współpracę z klientem. Wyrejestrowanie klienta zwolni z listy aktywnych podmiotów jedną pozycję, która będzie mogła być wykorzystana w przyszłości na współpracę z innym klientem.

W celu wyrejestrowania klienta biura zaloguj się do konta InsERT należącego do biura rachunkowego.


Po zalogowaniu przejdź do modułu Klienci biura, a następnie odnajdź na liście klienta, którego chcesz wyrejestrować. Kliknij w kafel odpowiadający klientowi.


W rozwiniętym oknie Klienta biura kliknij w , a następnie skorzystaj z opcji Wyrejestruj klienta z licencji Rachmistrz GT (XXXX).


Kliknij w przycisk WYREJESTRUJ KLIENTA, w celu zatwierdzenia czynności.


Pozycja klienta biura zostanie usunięta z listy.


Po ponownym uruchomieniu programu, podmiot klienta biura rachunkowego przechodzi w tryb „tylko do odczytu”.


Informację o niezarejestrowanym podmiocie odnajdziesz module Zarządzania Licencjami – Licencje podmiotu. Z tego poziomu możesz również przywrócić możliwość pracy na podmiocie. Wystarczy, że przejdziesz proces rejestracji klienta biura dzięki opcji Zarejestruj.