Podłączenie Konta InsERT w podmiocie klienta biura rachunkowego
W sytuacji, gdy posiadasz już Konto InsERT ale nie zostało ono podłączone do podmiotu klienta skorzystaj z opcji Podłącz Konto InsERT znajdującej się w menu Konto InsERT (Pasek Narzędzi programu).
W formularzu logowania podaj adres e-mail oraz hasło do swojego Konta InsERT i kliknij w przycisk Zaloguj się.
Zostajesz poinformowany o poprawności podłączenie Konta InsERT. Oznacza to, że Konto InsERT jest prawidłowo powiązane z biurem rachunkowym.
Od tego momentu możesz korzystać z dodatkowych usług dla biur rachunkowych, jak Portal Biura czy Subiekt 123 dla InsERT GT. Możesz także wysyłać wiadomości SMS z programu po aktywowaniu usługi w swoim Koncie InsERT.
Uwaga!
Może się zdarzyć, że podłączane Konto InsERT nie jest powiązane z biurem rachunkowym posiadającym daną licencję programu.
Wówczas po podłączeniu pojawi się komunikat informujący o tym fakcie.
Taka sytuacja może świadczyć o tym, że Konto InsERT zostało założone bezpośrednio w serwisie https://mojekonto.insert.com.pl i nie ma powiązania z żadną firmą. Może być to również Konto InsERT powiązane z inną firmą, a nie z biurem rachunkowym posiadającym licencję na uruchomiony program.
Można to sprawdzić logując się do serwisu – lista firm w takim koncie jest pusta lub znajduje się w niej inna firma.
W takiej sytuacji należy skorzystać z opcji Dodaj firmę do Konta InsERT znajdującej się w menu Konto InsERT (Pasek Narzędzi programu).
Po chwili program informuje o powiązaniu Konta InsERT z firmą.
Po zalogowaniu do serwisu https://mojekonto.insert.com.pl na liście firm pojawia się biuro rachunkowe.
Wspomniany wcześniej komunikat może być też spowodowany faktem, że podmiot, do którego podłączane jest Konto InsERT jest niezarejestrowany.
Należy wówczas zarejestrować program (podmiot klienta) i podłączyć Konto InsERT korzystając z menu Konto InsERT w Pasku Narzędzi.