Aktywacja usługi SMS
Aktywacja usługi wysyłki SMSów odbywa się w Koncie InsERT. Jeśli nie założyłeś jeszcze Konta InsERT, zobacz jak to zrobić.
Przejdź do strony https://mojekonto.insert.com.pl/ i zaloguj się do swojego Konta InsERT podając e-mail i hasło.
Po zalogowaniu do Konta InsERT, w sekcji Polecane w Markecie InsERT odnajdź pozycję Usługa SMS i kliknij znajdujący się przy niej przycisk DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.
Na kolejnej stronie zapoznaj się z opisem usługi a następnie kliknij AKTYWUJ USŁUGĘ.
Na kolejnej stronie wybierz jeden z dwóch dostępnych wariantów usługi SMS:
- Standard – tańszy pakiet, który pozwoli Ci wysyłać SMS-y bez polskich znaków. Nie będziesz miał także możliwości wprowadzenia nazwy nadawcy. Klienci będą otrzymywać wiadomości SMS od losowego nadawcy (losowo wybranego numeru telefonu).
- PRO – ten pakiet zapewni Ci większe możliwości. Będziesz mógł używać polskich znaków w wysyłanych SMS-ach. Dodatkowo zdefiniujesz nazwę nadawcy tak, aby klienci od razu widzieli od kogo otrzymali wiadomość.
Następnie wybierz pakiet SMS-ów. Na początek możesz wybrać wariant testowy, który pozwoli Ci wysłać 5 SMS-ów za darmo, w dowolnie wybranej taryfie (standard lub PRO – szczegóły poniżej).
Wśród płatnych pakietów do wyboru masz kilka możliwości: 500, 2 tys., 10 tys., 50tys. lub 100 tys. SMS-ów.
Pamiętaj! Gdy zdecydujesz się na taryfę Standard, będziesz mógł później kupić pakiet PRO. W przypadku zakupu PRO nie będziesz miał możliwości powrotu do taryfy Standard.
Aby dokończyć proces aktywacji usługi, zaakceptuj jej regulamin oraz niezbędne zgody, a następnie kliknij ZAMAWIAM I PŁACĘ.
Zostajesz przekierowany do serwisu płatności online. Wybierz formę płatności i zapłać.
Po zaksięgowaniu płatności usługa zostaje aktywowana. Informacje na temat aktywowanej usługi odnajdziesz w sekcji Moje produkty.