Telefony kontrahentów
W celu sprawnego wysyłania wiadomości SMS do klientów (zwłaszcza w kontekście zbiorczej wysyłki), zadbaj o uzupełnienie numerów telefonów komórkowych w ich kartotekach.
W tym celu przejdź do modułu Kartoteki -> Klienci zaznacz kartotekę i kliknij w opcję Popraw.
W oknie Klienta, na zakładce Podstawowe zjedź w dół paskiem przewijania do sekcji Kontakty. Uzupełnij kolumnę Numer lub adres numerem telefonu klienta, a w kolumnie Rodzaj wybierz telefon. Kliknij w zakładkę CRM.
W zakładce CRM w polu Przesyłaj wiadomość SMS na wybierz numer telefonu, na który program będzie domyślnie wysyłał wiadomości SMS.
Zapisz dane klienta klikając przycisk Zapisz.
Program został już przygotowany do wysyłki SMS-ów.
W kolejnych krokach dowiesz się, jak wysyłać SMS-y wykorzystując mechanizmy InsERT nexo.