Integrację z programem Subiekt GT rozpoczynamy od czynności, które należy wykonać w aplikacji zarezerwuj.pl.

W tym celu zaloguj się do aplikacji, a następnie przejdź do menu Ustawienia.


Po przejściu do ustawień kliknij w opcję Integracje, znajdującą się w sekcji Ogólne – Firma.


Wybierz Subiekt GT.


Kliknij Aktywuj, a następnie przejdź do poniższych ustawień.

W pozycji Domyślny typ dokumentu wybierz rodzaj dokumentu, który będzie podpowiadany podczas składania rezerwacji jako domyślny dokument do wystawienia w Subiekcie GT.

Parametr Wystawiaj dokument gdy pozwala na sprecyzowanie, w którym dokładnie momencie aplikacja zarezerwuj.pl ma rozpocząć proces próby wystawienia dokumentu w Subiekcie GT. Wybierz jedną z trzech opcji:

  • W momencie stworzenia rezerwacji;
  • Zmiana statusu płatności;
  • Zmiana statusu rezerwacji.

Dodatkowo możesz aktywować i skonfigurować treści powiadomień e-mail dla klientów oraz pracowników, które zostaną automatycznie wysłane po wystawieniu dokumentu handlowego. Warto zaznaczyć, że w załączniku owych wiadomości znajdować się będzie wygenerowany dokument w formacie PDF.

Aby zapisać wprowadzone zmiany kliknij ZAKTUALIZUJ.