W terminarzu wybierz sposób prezentowania (kolorowania) rezerwacji na podstawie: kolorów etykiet usług świadczonych przez placówkę lub kolorów etykiet zasobów (lekarzy).

Aby dokonać rezerwacji, kliknij w terminarzu na odpowiednią godzinę.

W przykładzie przedstawiamy rezerwację konsultacji lekarskiej. Godzina rezerwacji to 10:00.


Po kliknięciu w odpowiednią godzinę w terminarzu wyświetli się okno rezerwacji.

Data i godzina są uzupełniane automatycznie. Są one jednak edytowalne, więc w każdej chwili możesz dokonać korekty.

Następnie wybierz usługę (Konsultacja lekarska). Jeśli wiesz, że czas wykonania usługi będzie inny od standardowego, zaznacz Niestandardowy czas trwania i wprowadź nowy czas wykonania usługi.

Poniżej wybierz odpowiedniego lekarza (w przedstawianym przykładzie Dr Anna Winiarska).

Jeśli chcesz, aby dane pacjenta były zapisywane w bazie, wystarczy że zaznaczysz checkbox Klient jednorazowy (bez prowadzania danych).

Aby wprowadzić dane nowego pacjenta kliknij Dodaj klienta.
W przypadku rezerwacji dla pacjenta, który już korzystał z usług medycznych, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, wpisując odpowiednią frazę w polu. Możesz też wybrać pacjenta z listy, która pojawi się, gdy klikniesz na przycisk , znajdujący się na końcu pola.


W oknie dodawania klienta wymaganymi polami do uzupełnienia są Imię i nazwisko oraz Numer telefonu.

Warto jednak wprowadzić także adres e-mail, na który będzie można wysłać potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o nadchodzącej wizycie w serwisie.

Po wprowadzeniu niezbędnych danych kliknij Zatwierdź.


W momencie, gdy pacjent będzie wybrany w oknie rezerwacji kliknij ZAREZERWUJ.


Obrazy poniżej przedstawiają kolejno rezerwację pierwszej wizyty, oraz przykładowo uzupełniony terminarz z wieloma rezerwacjami.

Pierwsza rezerwacja:


Terminarz z wieloma rezerwacjami:


Jeśli chcesz edytować wybraną rezerwację, wystarczy że klikniesz w jej kolor w terminarzu. Kliknięcie w wybraną rezerwację otwiera okno szczegółów rezerwacji, w którym między innymi możesz edytować już wprowadzone dane rezerwacji, określać status wykonania zarezerwowanej usługi czy status płatności na miejscu. Prócz opcji zatwierdzenia wprowadzonych zmian otrzymujesz również możliwość usunięcia lub odwołania rezerwacji.