Udostępnianie Subiekta 123 klientowi biura rachunkowego
Udostępnianie Subiekta 123 dla InsERT GT dla klientów biura rachunkowego odbywa się w serwisie Konto InsERT, w module Klienci biura.
Aplikację Subiekt 123 można udostępnić wyłącznie dla zarejestrowanych klientów biura rachunkowego. Mogą to być zarówno nowi jak i już istniejący klienci. Poniżej przedstawiono oba sposoby udostępnienia.
Aby rozpocząć proces udostępniania aplikacji dla nowego klienta biura rachunkowego, kliknij w przycisk + DODAJ KLIENTA
W oknie Rejestracja klienta biura wprowadź NIP klienta biura, a następnie kliknij ZATWIERDŹ.
W kolejnym kroku wskaż odpowiedni program , który chcesz udostępnić swojemu klientowi (Subiekt 123 dla InsERT GT), a następnie kliknij PRZEJDŹ DALEJ.
W formularzu Udostępnianie Subiekta 123 uzupełnij prawidłowo dane firmy oraz jej adres.
Podany w formularzu e-mail powinien być adresem do kontaktu z klientem biura w zakresie funkcjonowania usługi. Na podany adres mogą być wysłane informacje o planowanych aktualizacjach Subiekta 123, przerwach technicznych, zmianach regulaminu itp.
Po wprowadzeniu niezbędnych danych kliknij w przycisk PRZEJDŹ DALEJ.
System raz jeszcze prosi o zweryfikowanie adresu e-mail klienta. Ważne jest, aby wprowadzony adres był prawidłowy, gdyż zostanie na niego przesłany link do aktywowania usługi Subiekt 123. Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz jeszcze zmienić adres e-mail.
Kliknij w przycisk PODSUMOWANIE.
W ostatnim kroku zatwierdź podane wcześniej dane i zakończ proces udostępniania Subiekta 123 klikając w przycisk UDOSTĘPNIJ.
Subiekt 123 został udostępniony Twojemu klientowi. Na wprowadzony wcześniej adres e-mail klienta zostało wysłane zaproszenie. Kliknij w opcję ZAMKNIJ, aby powrócić do modułu Klienci biura.
Na liście pojawił się nowy klient wraz z udostępnioną usługą Subiekta 123.
Udostępnienie aplikacji Subiekt 123 dla klienta biura rachunkowego, który został już wcześniej zarejestrowany jest równie intuicyjne. W module Klienci biura, kliknij lewym przyciskiem myszy w firmę, dla której chcesz udostępnić aplikację.
W oknie Klient biura skorzystaj z przycisku DODAJ PROGRAM.
W kolejnym kroku wskaż odpowiedni program (Subiekt 123 dla InsERT GT), a następnie kliknij PRZEJDŹ DALEJ.
W formularzu Udostępnianie Subiekta 123 wyświetlone zostaną dane firmy oraz jej adres.
Podany w formularzu e-mail powinien być adresem do kontaktu z klientem biura w zakresie funkcjonowania usługi. Na podany adres mogą być wysłane informacje o planowanych aktualizacjach Subiekta 123, przerwach technicznych, zmianach regulaminu itp.
Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe, a następnie kliknij w przycisk PRZEJDŹ DALEJ.
System raz jeszcze prosi o zweryfikowanie adresu e-mail klienta. Ważne jest, aby wprowadzony adres był prawidłowy, gdyż zostanie na niego przesłany link do aktywowania usługi Subiekt 123. Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz jeszcze zmienić adres e-mail.
Na koniec kliknij PODSUMOWANIE.
W ostatnim kroku zatwierdź podane wcześniej dane i zakończ proces udostępniania Subiekta 123 klikając w przycisk UDOSTĘPNIJ.
Gotowe. Pomyślnie udostępniono aplikację Subiekt 123 dla klienta biura rachunkowego. W celu zakończenia procesu udostępniania kliknij ZAMKNIJ.
Na liście, przy kliencie biura rachunkowego pojawiła się nowa, udostępniona usługa – Subiekt 123 dla InsERT GT.