Tak jak już pisaliśmy, sprawa związana z windykacją dłużnika została przekazana do firmy Kaczmarski Inkasso. W oknie wyświetlona zostaje informacja o potwierdzeniu, które firma windykacyjna prześle na adres e-mail przedsiębiorcy. Prezentowana jest także informacja o pozostałych nieopłaconych dokumentach istniejących w aplikacji Subiekt 123. Należy kliknąć w przycisk Przejdź dalej, aby zakończyć proces.

Otrzymałeś też mailowe potwierdzenie tego faktu na swój adres e-mail. Niebawem skontaktuje się z Tobą opiekun sprawy w celu telefonicznego potwierdzenia zlecenia.

Jeśli wcześniej wybrałeś rozrachunki różnych dłużników, zostaniesz teraz zapytany o wygenerowanie kolejnego zlecenia windykacyjnego. Kliknij Odzyskaj pieniądze, jeśli chcesz wygenerować zlecenie windykacji na kolejnego dłużnika. W przeciwnym wypadku zakończ kreator klikając w przycisk Anuluj.

Bezpośrednio po przesłaniu sprawy do Kaczmarski Inkasso, należności w Subiekcie 123 otrzymują odpowiedni status. Na początku jest to Oczekiwanie.

W ramach toczącej się windykacji status w kolumnie będzie się zmieniał. Automatyczna aktualizacja statusów następuje w momencie otwarcia modułu Dokumenty nieopłacone.

Jeśli chcesz wyświetlić szczegóły dotyczące windykacji danego rozrachunku, kliknij w status w kolumnie, w tym przypadku status Oczekiwanie.

Spowoduje to otwarcie okna ze Szczegółami windykacji.