Zawarcie umowy windykacji
Podczas pierwszej wysyłki zlecenia do Kaczmarski Inkasso konieczne jest zawarcie umowy windykacji. Czynność ta jest jednorazowa, co oznacza, że krok ten nie pojawia się podczas wysyłania kolejnych zleceń.
Zostajesz poproszony o podanie danych osoby upoważnionej do zawarcia umowy na świadczenie usług windykacyjnych. Domyślnie podpowiadane są dane użytkownika programu linii InsERT GT. Adres i telefon, jeśli nie są uzupełnione dla użytkownika systemu GT, pobierane są z Danych Podmiotu. Możesz jeszcze dokonać zmian w polach Imię, Nazwisko, e-mail oraz telefon.
Konieczne jest jeszcze zaznaczenie zgód dla Kaczmarski Inkasso. Zaakceptuj warunki realizacji zleceń windykacji oraz wyraź zgodę na świadczenie usługi przed okresem odstąpienia, a następnie kliknij w przycisk Przejdź dalej.
Otrzymałeś mailowe potwierdzenie elektronicznego zawarcia umowy. W przesłanej do Ciebie wiadomości znajduje się umowa i pełnomocnictwo, które należy wydrukować, podpisać i przesłać na adres Kaczmarski Group. Wysłanie podpisanej umowy jest ustawowym wymogiem formalnym w przypadku chęci dopisania dłużnika do KRD. Przesłane pełnomocnictwo pozwoli negocjatorom potwierdzić fakt reprezentowania Twojej firmy w sprawach związanych z windykacją.