W pierwszym kroku konieczne jest aktywowanie usługi, aby w kolejnym etapie móc udostępniać klientom Dokumenty w aplikacji Portal Biura.

Aktywacja usługi jest jednorazowa – wykonuje się ją w dowolnym podmiocie klienta biura rachunkowego.

Przejdź do modułu Komunikacja -> Portal Biura, kliknij w przycisk Aktywuj dokumenty.


Jeżeli już wcześniej aktywowałeś usługę Raporty, moduł Komunikacja -> Portal Biura będzie wyglądał tak, jak zaprezentowano to na poniższym obrazie. W celu aktywowania usługi Dokumenty, kliknij Aktywuj w sekcji dotyczącej Dokumentów.


Następnie przeczytaj opis i zapoznaj się z regulaminem. Zaznacz pole Akceptuję regulamin i kliknij w przycisk Aktywuj aplikację.


Program informuje o pomyślnej aktywacji usługi Dokumenty. Kliknij w przycisk Zamknij.


Usługa Dokumenty została aktywowana dla Twojego biura rachunkowego. Informuje o tym wysłana do Ciebie wiadomość e-mail.


Od teraz w module Komunikacja -> Portal biura sprawdzisz status swojej usługi oraz wykorzystany limit przesłanych stron.

Pamiętaj, że po pierwszej aktywacji masz możliwość testowania usługi przez jeden miesiąc za darmo. W ramach usługi demonstracyjnej możesz przetworzyć do 50 stron dokumentów przesłanych przez swoich klientów za pośrednictwem Portalu biura.

Jeśli chcesz przedłużyć usługę, możesz skorzystać z opcji Kup teraz. Przekieruje Cię ona do Konta InsERT, gdzie będziesz mógł dokonać zakupu dowolnego pakietu.


Teraz możesz przejść do udostępnienia usługi klientowi.