Aby dodać przycisk kierujący do formularza rezerwacji na fanpage’u, przejdź do strony business.facebook.com, a następnie kliknij ZALOGUJ SIĘ.


Zostaniesz poproszony o wybór sposobu logowania. Kliknij przycisk Facebook.


Wprowadź prawidłowe dane logowania (adres e-mail oraz hasło) do konta właściciela fanpage`a i kliknij Zaloguj się.


Jeśli nie posiadasz jeszcze konta firmowego, zostaniesz przeniesiony do strony Menedżera firmy, gdzie będziesz miał możliwość jego utworzenia. W tym celu kliknij UTWÓRZ KONTO.


Wpisz nazwę firmy, swoje imię i nazwisko oraz firmowy adres e-mail. Po wprowadzeniu niezbędnych danych kliknij Wyślij.


Na wskazany wcześniej adres e-mail zostanie wysłany link potwierdzający. Zostaniesz o tym poinformowany odpowiednim komunikatem.


Aby uzyskać pełny dostęp do zakładanego konta, w otrzymanej wiadomości kliknij Potwierdź teraz. Poniższy obraz przedstawia przykładową wiadomość z linkiem potwierdzającym.


Po zalogowaniu zostaniesz przekierowany na stronę główną panelu Facebook Business Suite.

Kliknij w menu Więcej narzędzi.


Z poziomu dostępnych narzędzi odnajdź i kliknij w Ustawienia firmowe.


W przypadku posiadania konta firmowego zostaniesz bezpośrednio przeniesiony do strony ustawień firmowych.


W odrębnej zakładce uruchomiona zostanie strona ustawień firmowych.

Kliknij w menu Strony znajdujące się w sekcji Konta.

Kliknij w przycisk Dodaj znajdujący się na środku strony, a następnie wybierz opcję Dodaj stronę.


Następnie odszukaj swój fanpage. Możesz odnaleźć go po nazwie lub wprowadzając jego adres URL. Po odnalezieniu fanpage`a kliknij Dodaj stronę.


Fanpage zostanie dodany do listy znajdującej się po lewej stronie ekranu.

Aby przejść do edycji fanpage`a, kliknij przycisk Pokaż stronę.


W kolejnej zakładce przeglądarki zostaniesz przekierowany do strony głównej fanpage`a.

Kliknij w niebieski guzik o nazwie + Dodaj przycisk.


Wyświetlona zostanie lista możliwych przycisków do wyboru.

Niestety na ten moment przycisk Zarezerwuj teraz nie udostępnia możliwości przypięcia własnego linku. W związku z tym odnajdź i wskaż przycisk, który będzie posiadał możliwość wklejenia linku widgetu formularza rezerwacji oraz jego nazwa będzie najodpowiedniejsza dla twojej branży.

W przedstawianym przykładzie wybieramy przycisk Zarejestruj się.


W pozycji Strona internetowa wklej wcześniej skopiowany bezpośredni link do formularza rezerwacji z aplikacji zarezerwuj.pl, a następnie kliknij Zapisz.


Od teraz klienci będą mieli możliwość rezerwacji usług, przechodząc do formularza rezerwacji bezpośrednio z Twojej strony na Facebooku.