Konfiguracja powiadomień e-mail dla pracowników
Po zalogowaniu do aplikacji przejdź do modułu Ustawienia. Kliknij w ikonę koła zębatego, która dostępna jest w menu po lewej stronie.
Po przejściu do ustawień kliknij w opcję Powiadomienia e-mail, znajdującą się w sekcji Terminarz.
Powiadomienia e-mail dla pracowników (zasobów) znajdują się w trzeciej zakładce Ustawień usługi e-mail. Istnieje możliwość skonfigurowania dwóch rodzajów powiadomień (Powiadomienia o nowej rezerwacji oraz Powiadomienia o odwołaniu rezerwacji). Są one domyślne włączone więc nie trzeba ich aktywować.
Jeśli chcesz dokonać zmian w domyślnych szablonach treści, kliknij opcję edytuj w jednym z dostępnych rodzajów powiadomień.
W oknie edycji powiadomienia wprowadź zmiany w pozycji Temat i Treść.
Po prawej stronie przygotowane są pozycje autotekstowe, których możesz użyć w treści. Wystarczy, że klikniesz w jedno z pól, a przeniesie się ono do treści w miejsce ustawionego kursora.
Kliknij opcję Dodaj grafikę, jeśli chcesz dodać własny obraz do tworzonego powiadomienia.
Pod opisanymi polami widoczny jest również podgląd przykładowego powiadomienia, dzięki któremu jeszcze precyzyjniej dostosujesz treść powiadomienia do własnych wymagań.
Po zakończeniu edycji kliknij ZATWIERDŹ.
Standardowo powiadomienia wysyłane są na adresy e-mail pracowników (zasobów), które ustawić możesz z poziomu edycji zasobu w menu Ustawienia -> Zasoby.
Jeśli chcesz aby powiadomienia dla pracowników były wysyłane na jeden, wspólny adres ogólny, zaznacz opcję Wysyłaj na ogólny adres e-mail i wprowadź go nad konfiguracją powiadomień.
Aby zapisać wprowadzone zmiany w zarezerwuj.pl kliknij ZAKTUALIZUJ.
Od tego momentu powiadomienia e-mail o nowych rezerwacjach będą wysyłane dla pracowników na adresy wskazane w danych zasobu lub/i na adres ogólny podany przy konfiguracji powiadomień dla pracowników.
Gratulacje!
Poniżej przykładowy e-mail z powiadomieniem potwierdzenia rezerwacji.