Wszystkie wizyty, które posiadają status Zrealizowana, zostaną wysłane do systemu e-zdrowie.

Fakt zaraportowania wizyt sprawdzisz w kolumnie Status wysyłki ZM.


W kolumnie Status wysyłki może pojawić się kilka statusów.

Oczekuje na wysłanie (ikona strzałki z zegarem)

Status ten otrzymują wszystkie zrealizowane wizyty. Oznacza on, że wizyta oczekuje na najbliższą wysyłkę do systemu e-zdrowie.


Błąd wysyłania (znak wykrzyknika)

Status ten oznacza, że wystąpił jakiś problem z wysyłką wizyty. Obok wykrzyknika znajduje się hiperlink Szczegóły, który umożliwia sprawdzenie błędów.


Po kliknięciu w Szczegóły pojawiają się informacje dotyczące niepowodzenia wysyłki. Należy poprawić dane, w tym wypadku niezgodność danych pacjenta z CWUB. Po dokonaniu poprawek można ręcznie przesłać zdarzenie medyczne wybierając Wyślij ponownie. Niemniej, jeśli zdarzenie nie zostanie ręcznie wysłane, to Lekarz PLUS wyśle je w kolejnej sesji wysyłek (w godzinach nocnych).


Wysłane

Status ten jest docelowym statusem wysyłki i świadczy o poprawnym zakończeniu procesu wysyłki zdarzenia medycznego.

W trakcie wysyłki

Status widoczny, gdy Lekarz PLUS aktualnie wysyła zdarzenia medyczne do systemu e-zdrowie.

Nie podlega (znak myślnika)

Status ten oznacza, że w danym momencie wizyta nie będzie przesłana do systemu e-zdrowie jako zdarzenie medyczne. Powodem może być np. status samej wizyty. Wizyty ze statusem W trakcie nie podlegają wysyłce.