W tym kroku opisane zostało zarządzanie użytkownikami. Wybór (w poprzednim kroku tutoriala) Obiegu dokumentów jako sposobu pracy wymusza dodanie pracowników, tak aby mogli oni przesyłać sobie wzajemnie dokumenty.
Wyświetlana, w module Użytkownicy, lista pracowników aktualizuje się na podstawie nadanych uprawnień z poziomu Konta InsERT.

Aby nadać uprawnienia istniejącym, bądź nowym pracownikom, kliknij Przejdź do Konta InsERT.


Zostaniesz przeniesiony do nowej zakładki w przeglądarce internetowej do sekcji Użytkownicy w Koncie InsERT.


Jeśli chcesz nadać uprawnienia istniejącemu użytkownikowi (pracownikowi), kliknij przy jego kartotece EDYTUJ UPRAWNIENIA.


W oknie edycji użytkownika zaznacz checkbox Portal Dokumentów i kliknij ZAPISZ ZMIANY.


Uprawnienia zostają nadane. Zostaniesz o tym fakcie poinformowany odpowiednim komunikatem.

Aby zakończyć proces nadawania uprawnień kliknij ZAMKNIJ.


Jeśli chcesz nadać uprawnienia nowemu użytkownikowi (pracownikowi), wystarczy że klikniesz przycisk DODAJ UŻYTKOWNIKA w prawym górnym rogu ekranu.


W oknie Dodawanie użytkownika wprowadź Adres e-mail osoby, którą chcesz dodać. Na wskazany adres zostanie wysłane zaproszenie do korzystania z usługi.

W pozycji Uprawnienia do produktów zaznacz Portal Dokumentów, a następnie kliknij DODAJ UŻYTKOWNIKA.


Zaproszenie zostało wysłane. Pozostaje jedynie poczekać na odbiór zaproszenia przez pracownika.

Aby zakończyć proces nadawania uprawnień kliknij ZAMKNIJ.


Do momentu akceptacji zaproszenia przez użytkownika, jego kartoteka w Koncie InsERT pozostanie w sekcji Zaproszeni użytkownicy.


Po dodaniu wszystkich pracowników i nadaniu im niezbędnych uprawnień, wróć do zakładki aplikacji Portal Dokumentów.