Konto InsERT – nadanie uprawnień do Portalu Dokumentów
W tym kroku opisane zostało zarządzanie użytkownikami. Wybór (w poprzednim kroku tutoriala) Obiegu dokumentów jako sposobu pracy wymusza dodanie pracowników, tak aby mogli oni przesyłać sobie wzajemnie dokumenty.
Wyświetlana, w module Użytkownicy, lista pracowników aktualizuje się na podstawie nadanych uprawnień z poziomu Konta InsERT.
Aby nadać uprawnienia istniejącym, bądź nowym pracownikom, kliknij Przejdź do Konta InsERT.
Zostaniesz przeniesiony do nowej zakładki w przeglądarce internetowej do sekcji Użytkownicy w Koncie InsERT.
Jeśli chcesz nadać uprawnienia istniejącemu użytkownikowi (pracownikowi), kliknij przy jego kartotece EDYTUJ UPRAWNIENIA.
W oknie edycji użytkownika zaznacz checkbox Portal Dokumentów i kliknij ZAPISZ ZMIANY.
Uprawnienia zostają nadane. Zostaniesz o tym fakcie poinformowany odpowiednim komunikatem.
Aby zakończyć proces nadawania uprawnień kliknij ZAMKNIJ.
Jeśli chcesz nadać uprawnienia nowemu użytkownikowi (pracownikowi), wystarczy że klikniesz przycisk DODAJ UŻYTKOWNIKA w prawym górnym rogu ekranu.
W oknie Dodawanie użytkownika wprowadź Adres e-mail osoby, którą chcesz dodać. Na wskazany adres zostanie wysłane zaproszenie do korzystania z usługi.
W pozycji Uprawnienia do produktów zaznacz Portal Dokumentów, a następnie kliknij DODAJ UŻYTKOWNIKA.
Zaproszenie zostało wysłane. Pozostaje jedynie poczekać na odbiór zaproszenia przez pracownika.
Aby zakończyć proces nadawania uprawnień kliknij ZAMKNIJ.
Do momentu akceptacji zaproszenia przez użytkownika, jego kartoteka w Koncie InsERT pozostanie w sekcji Zaproszeni użytkownicy.
Po dodaniu wszystkich pracowników i nadaniu im niezbędnych uprawnień, wróć do zakładki aplikacji Portal Dokumentów.