Udostępnienie klientowi usługi Raporty
Uruchom podmiot Rachmistrza lub Rewizora nexo PRO, w którym obsługujesz księgowość klienta swojego biura rachunkowego.
Przejdź do modułu Portal Biura – Raporty znajdującego się w grupie Komunikacja.
Ponieważ usługa Raporty InsERT nexo została już wcześniej aktywowana dla Twojego biura rachunkowego, zostajesz poinformowany o możliwości udostępnienia jej klientowi, którego obsługujesz w bieżącym podmiocie.
Kliknij przycisk Zarządzanie usługą Raporty dla klienta.
Pojawia się okno informujące o statusie usługi. Jeśli aktywowałeś wersję próbną możesz z tego miejsca zakupić usługę, korzystając z przycisku Kup teraz. Pozwoli Ci to wybrać jeden z dostępnych pakietów (1, 3 lub 12 miesięcy). Zakupu możesz dokonać także logując się do serwisu Konto InsERT.
W celu udostępnienia klientowi usługi Raporty, kliknij przycisk Udostępnij.
W oknie zaproszenia zweryfikuj adres e-mail klienta. Domyślnie podpowiadany jest adres kontaktowy z kartoteki Moja Firma w programie księgowym. Możesz teraz go zmienić. Ważne jest, aby był to adres e-mail obsługiwany przez klienta. Tylko w takim przypadku klient będzie miał szansę odebrać i zaakceptować zaproszenie do korzystania z usługi.
Kliknij przycisk Wyślij zaproszenie.
Gotowe! Zaproszenie zostało wysłane na podany adres. Kliknij przycisk Zamknij.
W tej chwili w oknie zarządzania usługą widnieje odpowiedni status informujący o wysłaniu zaproszenia. Gdy klient je zaakceptuje, status zostanie zmieniony, a Ty będziesz mógł udostępniać zestawienia i informacje finansowo-księgowe za pośrednictwem Portalu.