Aktywacja usługi Raporty
Aby wysyłać raporty i informacje finansowo-księgowe do Portalu Biura, należy aktywować usługę Raporty. Operację tę wykonuje się raz, w dowolnym podmiocie klienta biura rachunkowego, obsługiwanym w programie Rachmistrz nexo lub Rewizor nexo.
Zaloguj się do podmiotu klienta. Następnie przejdź do modułu Komunikacja -> Portal Biura.
Program sprawdza status podłączenia Konta InsERT.
Kliknij w przycisk Aktywuj raporty.
Jeśli aktywowałeś już wcześniej usługę Dokumenty, moduł Komunikacja -> Portal Biura, wygląda tak, jak pokazano to na poniższym obrazie. Kliknij w opcję Aktywuj w sekcji Raporty aby aktywować usługę.
Następnie zapoznaj się z opisem usługi Raporty oraz jej regulaminem. Zatwierdź postanowienia regulaminu i kliknij w przycisk Aktywuj aplikację.
Program informuje o pomyślnym aktywowaniu usługi. W oknie Aktywacja usługi kliknij w przycisk Zamknij.
Usługa Raporty została aktywowana o czym informuje wiadomość przesłana na Twój adres e-mail.
Od tej chwili moduł Komunikacja -> Portal Biura w programie księgowym (Rachmistrz nexo oraz Rewizor nexo) będzie informował o statusie aktywności usługi. Sprawdzisz w nim ważność Raportów oraz wykorzystany limit.
Pamiętaj, że pierwsza aktywacja usługi pozwala Ci przetestować funkcjonalność Raportów przez okres jednego miesiąca za darmo. W ramach usługi demonstracyjnej możesz udostępnić Raporty nawet 50 klientom swojego biura rachunkowego. W każdej chwili możesz przedłużyć ważność usługi klikając w opcję Kup Teraz.
Teraz możesz przejść do udostępnienia usługi klientowi.