Automatyzacja procesów

Moduł Automatyzacja pozwala na tworzenie tzw. automatów, czyli reguł, które samoczynnie wykonują określone czynności w odpowiedzi na zdefiniowane zdarzenia w systemie (np. dodanie dokumentu, zmiana statusu rozrachunku) lub według harmonogramu. Dzięki nim możliwe jest zautomatyzowanie wielu powtarzalnych procesów, takich jak cykliczne tworzenie raportów czy automatyczna wysyłka e-maili i wiadomości SMS po wprowadzeniu do systemu dokumentu handlowego, oferty, umowy, czy dokumentu kadrowo-płacowego. Automatyzacja znacząco redukuje czas poświęcany na rutynowe zadania i minimalizuje ryzyko ludzkich pomyłek. Cena za użytkowanie modułu Automatyzacja zależy od wykupionego okresu. Po aktywacji, pierwszy miesiąc użytkowania jest darmowy.


Operacje zbiorcze

Funkcjonalność operacji zbiorczych umożliwia jednoczesne modyfikowanie wielu zaznaczonych obiektów, takich jak kartoteki czy dokumenty. Pozwala to na sprawną, masową aktualizację parametrów, właściwości lub statusów dla całej grupy pozycji, bez konieczności edytowania każdej z nich oddzielnie. W rezultacie operacje zbiorcze znacząco przyspieszają zarządzanie dużymi zbiorami danych, redukują ryzyko pomyłek i wspierają utrzymanie spójności informacji w całym systemie.


Wsparcie RODO

System InsERT nexo aktywnie wspiera spełnianie wymagań RODO. Oferuje szereg funkcji, które umożliwiają m.in. kompleksowe zarządzanie zgodami na przetwarzanie danych osobowych, ich ewidencjonowanie oraz szybkie wyszukiwanie. Dzięki temu program pomaga w utrzymaniu zgodności z przepisami i minimalizuje ryzyko naruszeń.


Raportowanie

Program oferuje szeroką gamę predefiniowanych raportów, które umożliwiają dogłębną analizę działalności firmy oraz zgromadzonych w systemie danych.


Biblioteka załączników

Funkcjonalność ta pozwala na dołączanie i przechowywanie dowolnych plików (np. skanów umów, zdjęć, dokumentów PDF) bezpośrednio przy powiązanych z nimi obiektach w programie (np. w kartotece klienta czy konkretnym dokumencie). Dzięki temu wszystkie istotne informacje są zgromadzone w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Podstawowa wersja programu umożliwia zapisanie w systemie do 1000 załączników.


Galeria zdjęć

Program wyposażono w centralną galerię, która umożliwia gromadzenie i zarządzanie zdjęciami powiązanymi z różnymi obiektami w systemie, takimi jak asortyment, klienci czy pracownicy. Galeria pozwala na sprawne zarządzanie dużą liczbą zdjęć zapisanych w bazie danych, w tym na automatyczne usuwanie duplikatów.





Laboratorium

To unikalny moduł, w którym można aktywować testowe funkcjonalności udostępniane przez producenta przed ich oficjalną publikacją. Daje to użytkownikom wgląd w przyszłe kierunki rozwoju programu i pozwala na aktywne uczestnictwo w procesie jego tworzenia poprzez testowanie nowości i przekazywanie cennych uwag.


Numeracja

Program oferuje w pełni konfigurowalny system numeracji, umożliwiający tworzenie rozbudowanych i unikalnych szablonów numeracji dla różnych typów dokumentów. Numeracja opiera się na elastycznych segmentach, które można ze sobą zestawiać, takich jak: numer porządkowy, atrybuty (np. rok, miesiąc czy symbol dokumentu) lub stały tekst. Możliwe jest również zdefiniowanie całkowitej długości numeru, sposobu zerowania numeru porządkowego (np. co miesiąc lub co rok) oraz zasad uzupełniania luk w numeracji.


Profesjonalne wydruki

Szybkie i sprawne drukowanie dokumentów jest możliwe dzięki bogatej bibliotece gotowych wzorców wydruku, zgodnych z aktualnymi przepisami. Każdy wzorzec można modyfikować, aby idealnie pasował do wizerunku firmy. Z łatwością można dodać logo, zmienić czcionki, układ graficzny, a także umieścić własne teksty np. warunki handlowe.


Naklejki

Zintegrowany moduł naklejek pozwala na projektowanie i drukowanie etykiet z kodami kreskowymi, cenówek, naklejek adresowych czy etykiet na środki trwałe i wyposażenie.