Proces rezerwacji wizyty lekarskiej pacjenta rozpocznij od przejścia do modułu Rejestracja. Następnie wybierz odpowiedni gabinetu (terminarz). W przedstawianym przykładzie będzie to Ogólna izba przyjęć.

Aby dokonać rezerwacji, kliknij w terminarzu na odpowiednią godzinę.

W przykładzie przedstawiamy rezerwację konsultacji lekarskiej. Rezerwowany termin to 22.01.24, godzina 8:00.


Po kliknięciu w odpowiednią godzinę w terminarzu wyświetli się okno rezerwacji nowej wizyty.

Data i godzina są uzupełniane automatycznie. Są one jednak edytowalne, więc w każdej chwili możesz dokonać korekty.

Następnie wybierz usługę (Konsultacja lekarska). Jeśli wiesz, że czas wykonania usługi będzie inny od standardowego, zaznacz Niestandardowy czas trwania i wprowadź nowy czas wykonania usługi.

Poniżej wybierz odpowiedniego lekarza (w przedstawianym przykładzie Adam427 Leczniczy).

Aby wprowadzić dane nowego pacjenta kliknij Dodaj klienta.
W przypadku rezerwacji dla pacjenta, który już korzystał z usług medycznych, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, wpisując odpowiednią frazę w polu. Możesz też wybrać pacjenta z listy, która pojawi się, gdy klikniesz na przycisk , znajdujący się na końcu pola.


W oknie dodawania klienta wymaganymi polami do uzupełnienia są Imię i nazwisko oraz Numer telefonu.

Warto jednak wprowadzić także adres e-mail, na który będzie można wysłać potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o nadchodzącej wizycie w serwisie.

Wprowadzenie peselu nie jest wymagane podczas rezerwacji wizyty. Będzie on jednak potrzebny podczas jej realizacji.

Po wprowadzeniu niezbędnych danych kliknij Zapisz.


W momencie, gdy pacjent będzie wybrany w oknie rezerwacji kliknij UTWÓRZ WIZYTĘ.


Zaplanowane wizyty widoczne są w postaci graficznej w terminarzu gabinetu (moduł Rejestracja).


Jeśli chcesz edytować zaplanowaną wizytę, wystarczy, że klikniesz w jej graficzne odzwierciedlenie w terminarzu. Kliknięcie w wybraną rezerwację otwiera okno szczegółów wizyty, w którym między innymi możesz edytować już wprowadzone dane wizyty, określać jej status wykonania czy status płatności na miejscu. Prócz opcji zatwierdzenia wprowadzonych zmian otrzymujesz również możliwość usunięcia lub odwołania wizyty. Możliwość rozpoczęcia wizyty z poziomu rezerwacji możliwa jest dzięki opcji Przejdź do wizyty.


Możliwość planowania wizyt lekarskich dostępna jest również z poziomu modułu Wizyty. Jest to miejsce z którego poziomu zarówno rozpoczniesz i obsłużysz wizyty już zaplanowane jak i dodasz kolejne.


Jeśli chcesz poznać możliwości aplikacji Lekarz PLUS, zapoznaj się z serią wideoporad:

Jak umówić wizytę lekarską w Lekarzu PLUS
Jak pracować z modułem Wizyty w Lekarzu PLUS
Jak rozpocząć wizytę lekarską w Lekarzu PLUS
Jak rozpocząć wizytę lekarską na podstawie szablonu w Lekarzu PLUS
Jak ręcznie uzupełnić dane wizyty lekarskiej w Lekarzu PLUS
Jak dodać dane pacjenta w Lekarzu PLUS
Jak dodać usługi lekarskie w Lekarzu PLUS