Głównym zadaniem Gestora GT jest pomoc w zarządzaniu relacjami z klientami. Program pozwala na obsługę bardzo różnych scenariuszy biznesowych, jednak w centrum zainteresowania zawsze pozostaje klient. Dlatego jednym z kluczowych elementów jest wprowadzenie kartotek klientów do programu. 

W Gestorze kartoteki klientów mogą pojawić się dzięki zaimportowaniu ich danych z katalogu MS Outlook, z pliku CSV lub z pliku vCard. Klientów możesz też dodawać ręcznie.  

W tutorialu pokażemy Ci, gdzie znaleźć kreator importu danych, jednak skupimy się właśnie na ostatnim sposobie tworzenia klientów, czyli na ręcznym dodawaniu kartotek. 

Klienci w Gestorze GT dzielą się na cztery typy: 

  • Kontrahenci – Firmy  
  • Kontrahenci – Osoby  
  • Pracownicy firm 
  • Personel 

Dzięki temu możesz nimi dowolnie zarządzać, np. przygotowywać sprofilowane akcje promocyjne czy ewidencjonować działania związane z kontaktowaniem się z klientem.