Podłączanie potwierdzenia płatności
Po opłaceniu każdego rodzaju zobowiązań podatkowych, Portal Biura umożliwi Ci wprowadzenie do aplikacji potwierdzenia płatności, które zostanie automatycznie wysłane do biura rachunkowego obsługującego Twoją firmę.
Aby to zrobić, należy:
W module Start odnajdź wyliczenie podatkowe, a następnie kliknij Szczegóły.
W sekcji Historia płatność przy odpowiedniej płatności kliknij Dołącz plik.
Odnajdź i zaznacz potwierdzenie płatności, a następnie kliknij Otwórz.
Po przesłaniu pliku zostanie wyświetlona informacja potwierdzająca poprawne wykonanie operacji, a plik pojawi się w sekcji Potwierdzenie płatności. W tym samym momencie biuro rachunkowe otrzyma możliwość zaimportowania i zaksięgowania potwierdzenia w programie.
UWAGA!!!
Usunięcie płatności wygenerowanych przez system Blue Media jest niemożliwe.
Płatności własne generowane za pomocą opcji Oznacz jako zapłacone, mogą zostać usunięte pod warunkiem wcześniejszego usunięcia załącznika potwierdzenia płatności.