Udostępnienie klientowi usługi Raporty
Uruchom podmiot Rachmistrza lub Rewizora GT, w którym obsługujesz księgowość klienta swojego biura rachunkowego.
Kliknij w ikonę Portal Dokumentów znajdującą się w górnej części okna programu (pasek narzędzi). Następnie wybierz opcję Zarządzaj usługą Raporty.
W oknie Zarządzanie usługą Raporty zweryfikuj dane klienta. Podpowiadane są automatycznie z Danych Podmiotu.
Status usługi Raporty widoczny jest poniżej. Na ten moment usługa jest nieudostępniona.
Kliknij hiperlink Udostępnij.
W oknie Zaproszenie klienta do korzystania z usługi wpisz adres e-mail klienta, na który klient otrzyma zaproszenie do usługi wraz z linkiem aktywacyjnym.
Kliknij przycisk Wyślij zaproszenie.
Wiadomość z zaproszeniem została wysłana do klienta.
Status usługi zmienił się na Oczekiwanie na zaakceptowanie zaproszenia przez klienta. Teraz klient musi odebrać wiadomość e-mail i zaakceptować zaproszenie.
Jeśli podałeś zły adres e-mail klienta, kliknij hiperlink Zakończ udostępnianie. Następnie powtórz procedurę, podając tym razem prawidłowy adres e-mail.
Na koniec kliknij przycisk Zamknij.