Uruchom program księgowy Rachmistrz nexo/nexo PRO lub Rewizor nexo/nexo PRO.

Do prawidłowej współpracy Portalu Dokumentów z programem księgowym linii InsERT nexo/nexo PRO wymagane jest podłączone Konto InsERT. Możesz zweryfikować fakt podłączenie Konta InsERT w module Konfiguracja -> Licencje.


Dokumenty przesyłane przez użytkowników Portalu Dokumentów odnajdziesz w module Dokumenty pobrane, dostępnym się w grupie Księgi.

Dokumenty są automatycznie pobierane z serwera, podczas otwierania modułu. Możesz też rozpocząć proces pobierania ręcznie – wystarczy, że klikniesz w opcję Odśwież listę plików.

W prawym górnym rogu okna programu księgowego znajdziesz widżet Portfel InsERT.


W Portfelu sprawdzisz stan oraz ważność InsPunktów, a także w razie konieczności – dokupisz ich kolejną paczkę. Dzięki opcji Historia doładowań sprawdzisz poprzednie doładowania swojego portfela.


Sprawdź inne tutoriale i zobacz, jak pracować z Portalem Dokumentów.