W widoku Użytkownicy widoczni są wszyscy pracownicy/użytkownicy danej firmy, którzy (w zależności od posiadanych uprawnień) mogą wykonywać różne czynności w poszczególnych usługach i aplikacjach.

Uprawnienia użytkowników można zmieniać klikając w przycisk Edytuj uprawnienia w kaflu prezentującym daną osobę.


Jeżeli dany użytkownik ma posiadać uprawnienia do Portalu Dokumentów, zadbaj o to aby w jego sekcji Uprawnienia do produktów zaznaczone było pole przy pozycji Portal Dokumentów. Po każdej zmianie zaznaczenia, kliknij w przycisk Zapisz zmiany.


Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika do obsługi Portalu Dokumentów, musisz najpierw dodać go w serwisie Konto InsERT. Kliknij w tym celu w przycisk Dodaj użytkownika.


W oknie dodawania użytkownika wprowadź adres e-mail osoby, do której zostanie wysłane zaproszenie do usługi, a następnie zaznacz uprawnienie do Portalu Dokumentów i kliknij w przycisk Dodaj użytkownika.


Zaproszenie zostało wysłane. Kliknij w przycisk Zamknij i oczekuj na zatwierdzenie zaproszenia przez użytkownika. Dopóki nie zaakceptuje on zaproszenia – jego kafel będzie widoczny w sekcji Zaproszeni użytkownicy.


Gdy użytkownik zaakceptuje zaproszenie, zobaczysz to w widoku Użytkownicy w serwisie Konto InsERT.


Przejdź teraz do Portalu Dokumentów – skorzystaj w tym celu z ikony wyboru aplikacji w prawym górnym rogu okna.