Konto InsERT – uprawnienia użytkowników do Portalu Dokumentów
W widoku Użytkownicy widoczni są wszyscy pracownicy/użytkownicy danej firmy, którzy (w zależności od posiadanych uprawnień) mogą wykonywać różne czynności w poszczególnych usługach i aplikacjach.
Uprawnienia użytkowników można zmieniać klikając w przycisk Edytuj uprawnienia w kaflu prezentującym daną osobę.
Jeżeli dany użytkownik ma posiadać uprawnienia do Portalu Dokumentów, zadbaj o to aby w jego sekcji Uprawnienia do produktów zaznaczone było pole przy pozycji Portal Dokumentów. Po każdej zmianie zaznaczenia, kliknij w przycisk Zapisz zmiany.
Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika do obsługi Portalu Dokumentów, musisz najpierw dodać go w serwisie Konto InsERT. Kliknij w tym celu w przycisk Dodaj użytkownika.
W oknie dodawania użytkownika wprowadź adres e-mail osoby, do której zostanie wysłane zaproszenie do usługi, a następnie zaznacz uprawnienie do Portalu Dokumentów i kliknij w przycisk Dodaj użytkownika.
Zaproszenie zostało wysłane. Kliknij w przycisk Zamknij i oczekuj na zatwierdzenie zaproszenia przez użytkownika. Dopóki nie zaakceptuje on zaproszenia – jego kafel będzie widoczny w sekcji Zaproszeni użytkownicy.
Gdy użytkownik zaakceptuje zaproszenie, zobaczysz to w widoku Użytkownicy w serwisie Konto InsERT.
Przejdź teraz do Portalu Dokumentów – skorzystaj w tym celu z ikony wyboru aplikacji w prawym górnym rogu okna.